reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Radovana Keliarová

Radovana Keliarová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Celý môj doterajší život je zmena. A prežívanie snov. Bláznivé veci ma pritom neobchádzajú. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKuwaitlandFotkyMôj chlebíkSúkromnéĽudia a ich dotykyCestovateľské impresieFotodenník zo školy v prírode

reklama

Môj chlebík

O láske k človeku

Radovana Keliarová

O láske k človeku

Mnohí ľudia sa zvyčajne začudujú, keď počujú slovo fyzioterapeut. Obvykle sa stretávam s reakciami: „A to je čo, to...(nasleduje skomolený názov mojej profesie)?”, alebo „Aaaa, jasneee, masérka!” Pri tejto vete vždy len preglgnem naprázdno. Ale áno, nemýlite sa. Aj masírujem. No napriek tomu nebude na škodu, keď vám túto profesiu priblížim trošku bližšie. Dozviete sa, že nielen doplnková liečba akou je masáž, robí moje povolanie príťažlivým.

  • 29. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 780x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu